شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

در صورتیکه فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. در صورتیکه تحویل کالا در مکان و موعد مقرر صورت نگیرد، خریدار حق مطالبهء ضرر و زیان ناشی از این تاخیر را خواهد داشت.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

شرایط بازگرداندن کالا

·      اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی داشته باشد.

·      اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

·      اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و توضیحات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش vestatechnology.ir اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت vestatechnology.ir تعمیر و یا جایگزین می گردد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار می باشد.

خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا به صورت نقد بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه عمومی تهران محل عقد صالح می باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

vestatechnology.ir نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و vestatechnology.ir تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش vestatechnology.ir اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و و فاکتور به خدمات پس از فروش vestatechnology.ir ارسال شود.